ایتا دانشگاه     آی گپ دانشگاه     روبیکا دانشگاه
مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)
 مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)

 

رضایت بیماران از خدمات بیمارستان قائم (عج)؛ مصاحبه با رئیس بیمارستان و همراهیان بیمار

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


در ادامه سلسله گزارش‌های بررسی کیفیت خدمات درمانی در مراکز بهداشتی و درمانی کشور، تیم خبری صدا و سیما به بیمارستان قائم (عج) مراجعه و با رئیس این بیمارستان و همراهیان بیماران مصاحبه کرد. در این گفت‌وگو، رئیس بیمارستان به تشریح اقدامات و برنامه‌های این مرکز درمانی برای ارتقای سطح خدمات به بیماران پرداخت.

همراهیان بیماران نیز از نحوه ارائه خدمات در این بیمارستان ابراز رضایت کردند و بر رفتار حرفه‌ای کادر درمان، تجهیزات پیشرفته و روند سریع درمان تأکید داشتند. این گزارش نشان می‌دهد که بیمارستان قائم (عج) با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و امکانات مدرن، گام‌های مؤثری در جهت بهبود کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی برداشته است.

 

منوی موبایل