ایتا دانشگاه     آی گپ دانشگاه     روبیکا دانشگاه
مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)

شرح وظایف ها در روابط عمومی
شــرح وظایف
  • برنامه ریزی و کاربرد شیوه ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف، سیاست ها، برنامه ها و فعالیت های بيمارستان به رسانه ها و جامعه .
  •  نظارت بر اجرای طرح نظام پیشنهادات مردم ، کارکنان ومراجعين به منظور ترغیب آنان به مشارکت هر چه موثرتر در بهبود جریان امورتهيه نشريات تبلبغاتي وبولتن هاي داخلي.
  • برنامه ریزی ،هدایت واجرای ملاقاتهای عمومی ،کارکنان ومراجعين بيمارستان با مسئولین
  • تهیه و تدوین برنامه عمل سالانه روابط عمومی با تعیین اولویتها و رئوس برنامه و اقدامات
  • ارایه نظرات مشورتی به ریاست بيمارستان در زمینه چگونگی انعکاس اقدامات و فعالیت های بيمارستان به رسانه ها و مردم
  • مدیریت و برنامه ریزی سمینارها، همایش ها ومراسم گرامیداشت ایام مختلف و مناسبتهای ویژه .
  • ارایه گزارش عملکرد از فعالیت های روابط عمومی بيمارستان به مقام ما فوق .
  • انجام سایر امور محوله از سوی ریاست محترم بيمارستان .
  • ارتباطات رسانه ای
  • تهیه و تدوین اخبار ، صدور بیانیه ها ، اطلاعیه ها ، آگهی ها و تهیه پاسخ لازم در موارد ضروری جهت انعکاس در رسانه های جمعی و مطبوعات .
  • برنامه ریزی ، تدوین و هماهنگی برنامه های مصاحبه مسئولان بيمارستان با رسانه های گروهی متناسب با اولویتهای بيمارستان و نیاز افکار عمومی .
  • نظر سنجی از مخاطبان در خصوص اقدامات و فعالیت های بيمارستان .
  • نظر سنجی از مخاطبان در خصوص اقدامات و فعالیت های بيمارستان .
  • ایجاد هماهنگی با رسانه های جمعی بمنظور انجام مصاحبه و شرکت در میزگردها و کنفرانس های خبری مسئولین و مدیران بيمارستان .
  • اقدام در راستای تنویر افکار عمومی از طریق اطلاع رسانی ، ارسال جوابیه ، اصلاحیه و تکذیبیه به مطالب مطروحه در رسانه های جمعی .
  • ارائه راهکار مناسب برای اجرا و تقویت ارتباط الکترونیکی و بهره گیری بیشتر از سایت بيمارستان در زمینه ارتباط و انتقال پیام به مخاطبان .
  • ایجاد هماهنگی های لازم بین سایر بخشها و قسمت های درون سازمانی و برون سازمانی برای استقبال ، پذیرایی و انجام بازدیدهای رسمی و غیررسمی ، جلسات و بدرقه میهمانان داخلی و خارجی بيمارستان
  • برنامه ريزي و هماهنگي براي محل اسكان مهمانان داخلي و خارجي . .
  • اداره واحد سمعي و بصري بيمارستان
  • اداره واحد اطلاعات مركز
  • تهيه تقويم روزهاي تشريفاتي درطول سال و انجام امور مربوطه.
  • انجام و پیگیری سایر وظایف محوله از سوی رئیس بيمارستان
  • تبلیغات و انتشارات و امور داخلی
  • انعکاس و تشریح دیدگاه ها،سیاست ها وبرنامه های بيمارستان
  • برنامه ریزی و همکاری در جهت برگزاری کنفرانس ها ،سمینارها ،جشنواره ها، مصاحبه ها در بيمارستان
  • تهیه وتدوین برنامه سالانه فعالیتهای روابط عمومی
  • تهیه وتنظیم گزارشهای تحلیلی از بازتاب فعالیتهای بيمارستان
  • انجام امور مکاتبات مدیریت
  • هماهنگی انجام امور خطاطی ،طراحی ونقاشی وتهیه تراکت، پلاکارد ، بروشور
  • برگزاری نمایشگاه دستاورد ها و موفقیتهای بيمارستان و همکاری در برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری
  • پیگیری ومجری کلیه بخشنامه های مربوط به روابط عمومی
برنامه عملیاتی روابط عمومی

مرتضی فهمیده

fahmidehm3@mums.ac.ir
مسئول روابط عمومی

همکاران روابط عمومی

جواد حدادی

وب سایت بیمارستان

هاشم خوش روش

طراح، گرافیست و تدوینگر

نرگس صابر ملاشاهی

واحد خبر و محتوا

سیده زکیه کاظمی

دریافت شکایات و نظرات

نشریه الکترونیکی که به نام مجله دیجیتال یا Online magazine نیز خوانده می‌شود به نشریه‌ای گفته می‌شود که بر روی وب یا قابل خواندن بروی شیوه‌های دیجیتال منتشر می‌گردد.

چنین نشریاتی ممکن است در فواصل زمانی خاص مطالب جدیدی به وب‌گاه خود اضافه نمایند یا نظم خاصی در انتشار نداشته باشند. قالب بندی نشریات الکترونیکی متفاوت است.

ماهنامه الکترونیک سلامت یار
تلفن : 38450100 051
رایانامه :Ghh.pr@mums.ac.ir
خراسان رضوی ،مشهد، خیابان احمدآباد- بیمارستان قائم(عج)-ساختمان امور اداری -طبقه سوم- واحد روابط عمومی
آپارات بیمارستان
اینستاگرام بیمارستان
کانال تلگرامی بیمارستان

فرآیندهای استاندارد شده

بر اساس کتاب استانداردهای روابط عمومی
دکتر احمد یحیایی ایله ای

منوی موبایل