ایتا دانشگاه     آی گپ دانشگاه     روبیکا دانشگاه
مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)
 مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)

 

کسب رتبه یک اعتبار بخشی توسط بيمارستان قائم (عج)/ پیشرفت 8 درصدی بیمارستان در تمام محورها

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

771.jpg - 29.80 kBمعاون توسعه مدیریت و منابع مركز آموزشي، پژوهشي و درماني قائم (عج) از مراكز درماني تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي مشهد، از كسب درجه يك اعتبار بخشي بيمارستان قائم (عج) خبر داد و گفت: رتبه و نتايج اعتبار بخشي امسال بيمارستان، نسبت به سال گذشته ارتقاء بسیار خوبی داشته و در تمام محورها بطور میانگین 8 درصد پیشرفت داشته است.

دكتر حسين محسن زاده، در گفتگو با وبدا، با بیان اینکه رتبه و نتايج اعتبار بخشي امسال بيمارستان قائم(عج)، نسبت به سال گذشته خيلي خوب ارتقاء يافته افزود: در سال جاری بيمارستان قائم(عج) موفق شد، درجه يك اعتبار بخشي بيمارستاني را به خود اختصاص دهد و با رشد قابل توجه در امتیاز کل و امتیاز ایمنی بیمار که برای کسب درجه تعیین کننده است عملکرد خوبی داشته باشد که این اتفاق بزرگ را به حضور رئیس مركز و همين طور اساتيد و ساير همكاران و تمام همكاران در حوزه درمان و همكارانمان در دفتر بهبود كيفيت بيمارستان كه اين ارتقاء حاصل تلاش آنها بوده، تبريك عرض میکنم و اميدوارم ان‌شاالله با تلاش هاي خود در اعتبار بخشي بعدي بتوانيم، در حد بيمارستانی با درجه يك برتر خود را معرفي كنيم.

وی همچنین گفت: بيمارستان قائم (عج)، در حوزه دارو و ملزومات امسال نسبت به دور پنجم اعتباربخشی 30 درصد پیشرفت داشته‌ و در حوزه تأمين تسهيلات نيز پيشرفت بسيار خوبي داشتيم.

دکتر محسن زاده ضمن قدرداني از زحمات و عملکرد خوب دكتر صادقيان، آقاي اشجعي مسئول واحد طب انتقال خون و ساير اساتيد و همكاران فعال حوزه طب انتقال خون بيان داشت: بخش طب انتقال خون در آزمايشگاه با كسب نمره 87 نشان داد كه پيشرفت بسيار خوبي در اين حوزه داشتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بيمارستان قائم (عج)، افزود: همان طور كه به لطف خدا بيمارستان قائم (عج) درجه يك اعتبار بخشي را با شرايط بسيار خوب كسب كرد و به صورت میانگین در تمام محورها قریب به 8 درصد پیشرفت را تجربه نموده با توکل به خدای متعال امیدواریم بتوانيم به رسالت خود که همانا ارتقاء همه جانبه ایمنی بیمار و کیفیت خدمات و در نهایت رضایتمندی بیمار است، دست یابیم و خدمتگزار مناسبي براي بیمارانمان باشیم.

منوی موبایل