معاون توسعه و مدیریت منابع بیمارستان قائم (عج):
شنوندهی انتقادات و انتقال دهنده مشكلات پرستاران به مسئولين مربوطه هستيم
معاون توسعه و مدیریت منابع مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حضرت قائم (عج) ضمن تقدير از زحمات شبانه روزي پرستاران بيمارستان قائم (عج) گفت: ما هميشه شنونده انتقادات و نيز انتقال دهنده مشكلات پرستاران به مسئولين مربوطه هستيم.
به گزارش وبدا، دكتر حسین محسن زاده، در مراسم ولادت باسعادت حضرت زينب كبري (س) و گراميداشت روز پرستار با بیان اینکه بيمارستان قائم (عج)، يكي از بزرگترين بيمارستان هاي سطح كشور است، افزود: حدود يك هزار و 700 پرستار در اين بيمارستان به بهترين انسان هاي روزگار خدمت مي كنند؛ انسان هايي كه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و در تمام ايام سال و به صورت شبانه روز مشغول پرستاری از بیماران هستند و هيچ گاه نمي توان زحمات و تلاش هاي سپيد پوشان خستگي ناپذير عرصه بهداشت و درمان را ناديده گرفت.
وی تاکید کرد: ما هميشه شنونده و انتقادات و نيز انتقال دهنده مشكلات پرستاران به مسئولين مربوطه هستيم و از مسئولين دانشگاه و وزارت بهداشت و درمان پيگير مطالبات اين قشر زحمت كش بوده ايم لذا، بر اساس ضوابط قانوني تمام حق الزحمه هايي كه مربوط به حوزه بيمارستان بوده براي پرستاران پرداخت كرده ايم و به لطف خدا، پيگيري هاي مستمر و نيز حمايت هاي دكتر شبستري رياست دانشگاه علوم پزشكي مشهد و دكتر مسلم معاونت توسعه دانشگاه، موفق شديم تقريبا پرداختي ها را به سه ماه فاصله برسانیم، اما برخی از دانشگاه ها معوقات پرستاران آنها بيش از يك سال است، همچنین درحوزه فرهنگي بیمارستان با برگزاری مراسم تقدير و برگزاري جشن ها، قدردان زحمات آنها هستیم و سعي ما هميشه بر اين است كه حقوق، مزايا و اضافه كار و كارانه آنها به تعويق نيفتد .
دکتر محسن زاده اضافه کرد: در مراسم روز پرستار امسال بيمارستان قائم (عج) تعداد 400 نفر حضور دارند و واقعا خرسنديم كه پرستاران ما علي رغم مشكلات و كمبودهاي موجود در اين مراسم در كنار ما حضور پررنگي دارند.
گفتنی است؛ در اين مراسم هداياي ارزنده اي توسط رياست دانشگاه، خيرين حوزه سلامت و اعطاي وام چهارصد از سوي بانك ملی ویژه پرستاران به قيد قرعه اهداء گرديد.




