ایتا دانشگاه     آی گپ دانشگاه     روبیکا دانشگاه
مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)
 مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)

 

تقدیر از واحد روابط عمومی بیمارستان قائم (عج)، به عنوان یکی از واحد‌های برتر در ارزشیابی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی مشهد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تقدیر از واحد روابط عمومی بیمارستان قائم (عج)، به عنوان یکی از واحد‌های برتر در ارزشیابی سال ۱۴۰۲ دانشگاه علوم پزشکی مشهد

در ارزشیابی عملکرد واحدهای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۲ ، نام روابط عمومی بیمارستان قائم (عج)، در لیست واحد‌های واجد شرایط برای کسب رتبه یک برتر دانشگاه قرار گرفت.


به گزارش وبدا، در مراسم تقدیر از مدیران و کارشناسان واحدهای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که با حضور دکتر محمود شبستری ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، ضمن اعلام نتایج ارزشیابی عملکرد واحدهای مختلف روابط عمومی دانشگاه، از خدمات و تلاش‌های مسئولان واحدهای مربوطه با اهدای لوح و هدایایی ارزشمند، تقدیر شد.


گفتنی است؛ این ارزشیابی، با در نظر گرفتن ۲۷ عنوان قابل ارزیابی تخصصی کمی و کیفی و همچنین با لحاظ نمودن امتیازات جبرانی برای آن دسته از واحدهای تابعه که نسبت به برخی دیگر از واحدهای دانشگاه از محدودیت‌های بیشتری در زمینه‌های نیروی انسانی و منابع مالی و تجهیزاتی و آموزشی و غیره برخوردارند، انجام شد.

 

 

 

 


 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم تقدیر از مسوولان و کارشناسان روابط عمومی این دانشگاه، بر عملکرد اثرگذار و کیفیت مطلوب فعالیت های این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش وبدا، دکتر محمود شبستری در جمع مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و واحد‌های تابعه، ضمن مهم برشمردن نقش واحد‌های اطلاع‌رسانی در دانشگاه ها، از عملکرد مطلوب و اثرگذار واحدهای روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تقدیر کرد و گفت: برآیند فعالیت‌های مختلف، در واحد روابط عمومی دانشگاه، طی ۱۰ سال گذشته از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بوده و خوشبختانه این روند با مدیریت خوب روابط عمومی و عملکرد حرفه‌ای و توأم با علاقه همکاران این مجموعه، در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.

 

 

واحد روابط عمومی، صدای نظام سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی است

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این مراسم با بیان اینکه تلاش در جهت تقویت نظام سلامت، وظیفه همه واحد‌های دانشگاه های علوم پزشکی است افزود: رسالت واحد روابط عمومی به عنوان صدای نظام سلامت، در این زمینه مهم‌تر و سنگین تر است.

دکتر محمد پهلوان ، دوران مدیریت سه ساله خود بر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را  به عنوان یکی از افتخارات خود برشمرد و گفت: کار ما در واحد روابط عمومی دانشگاه، همزمان با ایام کرونا و پس از یک پیک سنگین کرونایی و شروع واکسیناسیون آغاز شد که در اینجا نقش روابط عمومی؛ چه در آگاهی بخشی به مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و چه برای دعوت به حضور پرشور برای واکسیناسیون بسیار اهمیت داشت و بحمدالله با همکاری یکایک همکاران در مجموعه صف و ستاد روابط عمومی دانشگاه توانستیم در سطح شهر مشهد و استان، رکورد خوبی را ثبت کنیم و خیلی زود تعداد فوتی‌های کرونایی، که در آغاز کار ما در روابط عمومی دانشگاه رقم بالایی بود، کنترل شد.

وی تاکید کرد: واحد روابط عمومی چشم و چراغ هر سازمان و گوش شنوا و زبان گویای آن است و چنانچه نقصانی متوجه آن باشد سایر بخش‌ها نیز آسیب خواهند دید.

دکتر پهلوان همچنین گفت: فعالیت سه ساله، در کنار همکارانی که عرصه رسانه را خط و مشی اصلی خود می‌دانند و در بخش‌های دشوار همه ی رویدادها در خط مقدم میدان هستند و حتی در زمانی که فرصت استراحت سایرین است، مشغول کارند، برای بنده افتخار آمیز و لذت بخش می باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و وظایف مختلف واحد روابط عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد با توجه به جایگاه ویژه خود محل برگزاری بسیاری از رویدادهای بزرگ است و وزیر محترم بهداشت به دفعات در مشهد حضور یافتند و برنامه‌های مختلفی چه از سوی دانشگاه و چه وزارتخانه در اینجا برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

در بخش پایانی این مراسم، از مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحد های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فعالان رسانه ای این مجموعه با حضور دکتر محمود شبستری رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تقدیر شد.

 

منوی موبایل