در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان و بیماران ، واحد نظر سنجی روابط عمومی در سالن درمان این مرکز مستقر شد.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان قائم (عج) ، با هدف ایجاد تعامل دو سویه با کارکنان ، بیماران و همراهان، واحد نظر سنجی روابط عمومی ، در واحد درمان به طور دائم مستقر شد.
این مهم ، با دستور و پیگیری دکتر معموری رئیس بیمارستان قائم (عج)، با هدف بهبود و ارتقای ارائه خدمات بیمارستان از سوی روابط عمومی در قالب فرم های نظرسنجی انجام می شود .
شایان ذکر است این واحد در پایان، عملکرد و گزارش نهایی خود به ریاست و مدیران ذیربط ، جهت بررسی و بهبود نقاط ضعف در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان و بیماران به منظورکمک به پیشبرد و نیل به اهداف بیمارستان را ارائه می دهد.






