ایتا دانشگاه     آی گپ دانشگاه     روبیکا دانشگاه
مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)
 مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)

 

شاخص های عملکرد روابط عمومی قائم (عج) پایش شد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
     
   شاخص های عملکرد روابط عمومی قائم (عج) پایش شد  
     
 

بیمارستان قائم(عج) مشهد در مورخه 21/09/96 و با حضور کارشناسان ارزیابی حوزه مدیریت روابط عمومی دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

بنا به گزارش روابط عمومی مرکز قائم (عج): با حضور آقای دکتر عمادزاده مدیر روابط عمومی دانشگاه در بیمارستان قائم(عج) ارزیابی عملکرد واحد روابط عمومی بیمارستان آغاز شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه در این بازدید که از صبح روز سه شنبه مورخه 21/9/96 و با حضوردر دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید. طی نشست اولیه هدف از انجام ارزیابی واحدهای روابط عمومی تابعه دانشگاه را تبیین برنامه محور شدن کارها در روابط عمومی و بهره مندی ازاین شاخص ها در اهداف بلند مدت برنامه ها ی دانشگاه  برشمرد..

در ادامه آقای دکتر داستانی ریاست بیمارستان ضمن سخنانی یکی از موفقیت های عملکرد روابط عمومی دانشگاه را در طی چندسال گذشته پیگیری و تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی بیان نموده و از اهمیت و نقش این مدل مدیریتی برنامه ریزی در ارتقای جایگاه روابط عمومی مطالبی را اظهار داشتند.

در ادامه با حضور در محل واحد روابط عمومی بیمارستان کارشناسان حوزه روابط عمومی دانشگاه کار ارزیابی واحد روابط عمومی بیمارستان را بر اساس شاخص های اعلام شده شروع نموده که این موضوع تا پایان وقت اداری روز سه شنبه به طول انجامید.

لازم به توضیح است نتایج اولیه و اعلام نقاط قوت و بهبود عملکرد واحد ها جهت اطلاع مدیران مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

منوی موبایل