|
سئوالات مربوط به رضایت سنجی
|
|
| میزان رضایت شما از پذیرش در بیمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت شما از نحوه برخورد و راهنمایی پرسنل پذیرش |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از سرعت روند تشکیل پرونده |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از سرعت عمل پزشک در بررسی بیمار بلافاصله پس از ورود به اورژانس |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از انجام به موقع ویزیت در بدو مراجعه و پس از بستری در اورژانس |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از ارائه اطلاعات مورد نیاز در خصوص بیماری و اقدامات درمانی-تشخیصی لازم |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از نحوه برخورد و توجه پزشک اورژانس به شکایت بیمار |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از رعایت مسائل شرعی و حفظ حریم خصوصی بیمار در زمان انجام خدمات پزشکی |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از سهولت دسترسی به پزشک معالج اورژانس در هنگام نیاز |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از سرعت عمل پرستار در بررسی بیمار بلافاصله پس از ورود به اورژانس |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از مهارت پرستاران درانجام اقدامات درمانی مراقبتی ( پانسمان، تزریقات، رگ گیری و....) |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از طرز برخورد و پاسخگویی مناسب کادر پرستاری |
ورودی نامعتبر |
|
| رضايت از ارائه آموزشهای لازم درزمان پذیرش (نوع بیماری، فعالیت، رژیم غذایی، روند درمان و......) |
ورودی نامعتبر |
|
| رضايت از ارائه آموزشهای لازم در زمان بستری ((نوع بیماری، فعالیت، رژیم غذایی، روند درمان و......) |
ورودی نامعتبر |
|
| رضايت از ارائه آموزشهای لازم در زمان ترخیص ((نوع بیماری، فعالیت، رژیم غذایی، ادامه درمان و......) |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از امکان انجام آزمایشات، تصویر برداری و سایر روش های تشخیصی درخواستی |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از پاسخ دهی نتایج آزمایشات ، تصویربرداری و... در زمان مناسب |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از تهیه به موقع دارو و تجهیزات مورد نیاز |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از کیفیت سیستم سرمایش وگرمایش و تهویه اورژانس |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از وجود امکانات رفاهی( صندلی، آب سردکن، برانکادر، ویلچیر، تلفن و .....) |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از وجود تابلو وعلائم راهنما به میزان کافی و در مناسب |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از فراهم بودن محیط ساکت و آرام جهت استراحت بیماران |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از وضعیت بهداشتی و نظافت بخش (از نظر تمیزی سطوح و وجود حشرات موذی) |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از نحوه برخورد و راهنمایی پرسنل نگهبانی |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از نحوه برخورد و راهنمایی پرستاران طی مراحل ترخیص |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از مدت زمان صرف شده جهت ترخیص از اورژانس یا انتقال به بخش یا سایر مراکز |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از طرز برخورد و راهنمایی کارشناسان بیمه |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از نسبت هزینه های پرداخت شده نسبت به خدمات ارائه شده در اورژانس |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از تسهیلگری مددکار اجتماعی در خصوص پذیرش، بستری و ترخیص شما |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت مندی شما از واحد مددکاری اجتماعی اورژانس |
ورودی نامعتبر |
|
| |
|
|