ایتا دانشگاه     آی گپ دانشگاه     روبیکا دانشگاه
مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)
 مركز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم(عج)

 

رضایتمندی بیماران( بخش های ویژه)
قسمت اول : مشخصات فردی تکمیل کننده پرسشنامه
بخش
ورودی نامعتبر
سن
ورودی نامعتبر
جنسیت
ورودی نامعتبر
میزان تحصیلات
ورودی نامعتبر
شغل
ورودی نامعتبر
محل سکونت
ورودی نامعتبر
نحوه پذیرش بيمارتان در بیمارستان؟
ورودی نامعتبر
آیا قبلا" به این بیمارستان مراجعه كرده اید ؟
ورودی نامعتبر
نوع بيمه بيمار شما چيست؟
ورودی نامعتبر
آیا مراجعه به این بیمارستان را به دیگران توصیه میکنید؟
ورودی نامعتبر
   
رضايت سنجي از همراهان بيماران بستري در بخش های ویژه
ميزان رضايت از پاسخگویی به سوالات همراهیان توسط پزشک معالج
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از دسترسی به پزشک معالج در شرايط اورژانسي
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از نحوه برخورد و توجه پزشکان و پاسخگويي به سوالات شما
ورودی نامعتبر
رضايت از ارائه آموزشهای لازم درزمان پذیرش (نوع بیماری، فعالیت، رژیم غذایی، روند درمان و......)
ورودی نامعتبر
رضايت از ارائه آموزشهای لازم در طی بستری (نوع بیماری، فعالیت، رژیم غذایی، روند درمان و......)
ورودی نامعتبر
رضايت از ارائه آموزشهای لازم در زمان ترخیص( رژیم غذایی ، داروها ،فعالیت، مراجعه بعدی و...)
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از تامين داروهاي مورد نياز بيمارتان در بيمارستان
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از تامين تجهيزات پزشكي مورد نياز بيمارتان در بيمارستان
ورودی نامعتبر
میزان رضایت از امكان انجام آزمایشات درخواستي براي بيمارتان در بیمارستان
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از پاسخ دهی آزمایشات در زمان مناسب و اسرع وقت
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از امكان انجام تستهای تصویر برداری بيمارتان در بیمارستان
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از انجام به موقع تستهای تصویر برداری درطول مدت بستری بيمارتان
ورودی نامعتبر
میزان رضایت از روند پذیرش در بیمارستان
ورودی نامعتبر
   
ميزان رضايت از نحوه برخورد وراهنمایی پرسنل پذیرش در صورت لزوم
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از طرز برخورد و پاسخدهي كادر پرستاري به سوالات شما
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از معرفي بخش، پزشكان، پرسنل و روند درماني بيمارستان
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از ارائه مطالب آموزشی مربوط به بهداشت دست و بهداشت فردی
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از وضعیت بهداشتي بیمارستان ازنظر وجود حشرات موذی
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از نظافت بیمارستان از نظر تمیزی سطوح راهروها (کف ، دیوار، سرویس بهداشتی و...)
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از وضعیت بهداشتي، امكانات رفاهي و نظافت همراه سرا در محوطه بیمارستان
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از كيفيت سيستم سرمایش، گرمایش و تهويه بخشها و راهروهاي بيمارستان
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از وجود امکانات رفاهی( صندلی، آب سردکن، آب جوش، برانکارد ،ویلچر و تلفن،.....)
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از وجود تابلوها و علائم راهنما به میزان مناسب
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از وجود امکانات لازم جهت انجام فرایض دینی
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از وضعیت عملكرد و استفاده از آسانسور ها
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از عملكرد واحد مددكاري در پیگیری مشکلات بیمه ای
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از تامين خدمات مددكاري براي بيماران نيازمند در زمان ترخيص
ورودی نامعتبر
   
ميزان رضایت از مشاهده بیماريطور مستقيم يا از طريق دوربین مدار بسته در زمان ملاقات
ورودی نامعتبر
میزان رضایت از دسترسی به اطلاعات در مورد وضعیت بیمار از طریق تماس تلفنی
ورودی نامعتبر
ميزان رضايت از نحوه برخورد و دسترسي به پرسنل نگهباني
ورودی نامعتبر
سال
ورودی نامعتبر
ماه
ورودی نامعتبر
به صورت کلی رضایت شما از خدمات ارائه شده در این مرکز چگونه است ؟
ورودی نامعتبر
پیشنهادات یا انتقادات خود را ارائه دهید؟ در صورت تمایل شماره تماس خود را بنویسید.
ورودی نامعتبر
کد اعتبارسنجی(*) کد اعتبارسنجی
ورودی نامعتبر

منوی موبایل