|
قسمت اول : مشخصات فردی تکمیل کننده پرسشنامه |
|
| بخش |
ورودی نامعتبر |
|
| سن |
ورودی نامعتبر |
|
| جنسیت |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان تحصیلات |
ورودی نامعتبر |
|
| شغل |
ورودی نامعتبر |
|
| محل سکونت |
ورودی نامعتبر |
|
| نحوه پذیرش بيمارتان در بیمارستان؟ |
ورودی نامعتبر |
|
| آیا قبلا" به این بیمارستان مراجعه كرده اید ؟ |
ورودی نامعتبر |
|
| نوع بيمه بيمار شما چيست؟ |
ورودی نامعتبر |
|
| آیا مراجعه به این بیمارستان را به دیگران توصیه میکنید؟ |
ورودی نامعتبر |
|
| |
|
|
|
رضايت سنجي از همراهان بيماران بستري در بخش های ویژه
|
|
| ميزان رضايت از پاسخگویی به سوالات همراهیان توسط پزشک معالج |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از دسترسی به پزشک معالج در شرايط اورژانسي |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از نحوه برخورد و توجه پزشکان و پاسخگويي به سوالات شما |
ورودی نامعتبر |
|
| رضايت از ارائه آموزشهای لازم درزمان پذیرش (نوع بیماری، فعالیت، رژیم غذایی، روند درمان و......) |
ورودی نامعتبر |
|
| رضايت از ارائه آموزشهای لازم در طی بستری (نوع بیماری، فعالیت، رژیم غذایی، روند درمان و......) |
ورودی نامعتبر |
|
| رضايت از ارائه آموزشهای لازم در زمان ترخیص( رژیم غذایی ، داروها ،فعالیت، مراجعه بعدی و...) |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از تامين داروهاي مورد نياز بيمارتان در بيمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از تامين تجهيزات پزشكي مورد نياز بيمارتان در بيمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از امكان انجام آزمایشات درخواستي براي بيمارتان در بیمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از پاسخ دهی آزمایشات در زمان مناسب و اسرع وقت |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از امكان انجام تستهای تصویر برداری بيمارتان در بیمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از انجام به موقع تستهای تصویر برداری درطول مدت بستری بيمارتان |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از روند پذیرش در بیمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| |
|
|
| ميزان رضايت از نحوه برخورد وراهنمایی پرسنل پذیرش در صورت لزوم |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از طرز برخورد و پاسخدهي كادر پرستاري به سوالات شما |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از معرفي بخش، پزشكان، پرسنل و روند درماني بيمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از ارائه مطالب آموزشی مربوط به بهداشت دست و بهداشت فردی |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از وضعیت بهداشتي بیمارستان ازنظر وجود حشرات موذی |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از نظافت بیمارستان از نظر تمیزی سطوح راهروها (کف ، دیوار، سرویس بهداشتی و...) |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از وضعیت بهداشتي، امكانات رفاهي و نظافت همراه سرا در محوطه بیمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از كيفيت سيستم سرمایش، گرمایش و تهويه بخشها و راهروهاي بيمارستان |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از وجود امکانات رفاهی( صندلی، آب سردکن، آب جوش، برانکارد ،ویلچر و تلفن،.....) |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از وجود تابلوها و علائم راهنما به میزان مناسب |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از وجود امکانات لازم جهت انجام فرایض دینی |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از وضعیت عملكرد و استفاده از آسانسور ها |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از عملكرد واحد مددكاري در پیگیری مشکلات بیمه ای |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از تامين خدمات مددكاري براي بيماران نيازمند در زمان ترخيص |
ورودی نامعتبر |
|
| |
|
|
| ميزان رضایت از مشاهده بیماريطور مستقيم يا از طريق دوربین مدار بسته در زمان ملاقات |
ورودی نامعتبر |
|
| میزان رضایت از دسترسی به اطلاعات در مورد وضعیت بیمار از طریق تماس تلفنی |
ورودی نامعتبر |
|
| ميزان رضايت از نحوه برخورد و دسترسي به پرسنل نگهباني |
ورودی نامعتبر |
|
| سال |
ورودی نامعتبر |
|
| ماه |
ورودی نامعتبر |
|
| به صورت کلی رضایت شما از خدمات ارائه شده در این مرکز چگونه است ؟ |
ورودی نامعتبر |
|
| پیشنهادات یا انتقادات خود را ارائه دهید؟ در صورت تمایل شماره تماس خود را بنویسید. |
ورودی نامعتبر |
|
| کد اعتبارسنجی(*) |
 ورودی نامعتبر |
|
|
|
|